We zijn er bijna klaar voor.

6 december 2009 - Waalwijk, Nederland

Velen van jullie wisten het natuurlijk al, we gaan weer naar Mali. Deze keer wel wat langer als vorig jaar. Tonny zal er 4 en ikzelf 6 weken blijven.  12 december is het zover en vertrekken we voor de tweede keer naar dit prachtige land. Op 13 december rond half drie in de nacht komen we dan aan in Bamako. Inshallah, zoals onze grote vriend Benge het altijd zegt.Benge Hij is ook degene die ons van het vliegveld op zal halen en ook heeft hij een verblijfplaats voor ons geregeld. We weten nog niet precies waar maar in ieder geval in de wijk Hyppodrome en wat wij begrepen hebben bij een Malinese familie, we zijn benieuwd. We zijn er in ieder geval zo goed als klaar voor, bijna alles staat ingepakt en we verheugen ons nu al op het weerzien met de vele vrienden die we vorig jaar gemaakt hebben. Wil je virtueel meereizen meld je dan aan op de mailinglist en je krijgt dan een berichtje zodra wij wat nieuws te melden hebben.

1. tineke:
    7 december 2009
    Geniet van jullie vakantie!
    En Dirk, ik hoop dat je dromen uitkomen!

Groetjes Tineke
  2. Susan:
    7 december 2009
    Ik wens jullie veel plezier!!
    En geniet er van!

Groetjes,
    Suus
  3. Ria:
    7 december 2009
    Ik wens jullie een goede reis en veel plezier.
    met groetjes, Ria
  4. Trees:
    Hoi Tonny en Dirk,

Het word vast weer een hele bijzondere reis voor jullie. Geniet ervan!

groetjes,

Trees

P.S. vertrekken jullie van Schiphol?
  5. Jacqueline:
    Heej Dirk en Tonnie

Een hele fijne vakantie, ik zal jullie blog ook weer lekker kunnen volgen.... want ziggo werkt danzij Dirk:):)

Groetjessssss Jacqueline
  6. Jan en Antoinette:
    9 december 2009
    een goede reis en geniet ze !
    groetjes,
    jan en antoinette
  7. Hilde:
    11 december 2009
    Goede reis gewenst!
    En veel plezier en mooie reisbelevenissen gewenst.

groetjes, Hilde en Harrie
  8. Anton Egberts:
    13 december 2009
    Van harte een geweldige vakantie. We zullen met veel plezier jullie belevenissen in Malio volgen.

Anton en Bep Egberts